سوادکوه و کیاسر برفی شد/برگشت بیش از ۲۶هزار خودرو در محورهای شمال

سوادکوه و کیاسر برفی شد/برگشت بیش از ۲۶هزار خودرو در محورهای شمال

علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان بوده و از لحاظ جوی نیز در محور شهرهای سوادکوه و کیاسر شاهد سطح بارش سنگین برف بودیم.

وی افزود: شاهد مه‌آلودگی و کاهش دید در ارتفاعات هراز و کندوان هستیم.

رئیس پلیس حتمال ریزش سنگ و رانش کوه در محورهای کوهستانی استان همواره وجود دارد  که در زمان بارش‌ها بیشتر می‌شود و لازم است رانندگان توصیه‌ها و هشدارها را جدی بگیرند.

این مسؤول در ارتباط با اعمال محدوویت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای شمال، بیان کرد:  هفته جاری هم محدودیتی در دستور کار نداریم و تنها بحث ممنوعیت کرونایی در محورهای استان اعمال می‌شود.

قدمی در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه طرح ممنوعیت تردد خودروها در محورهای شمال کماکان ادامه دارد، تصریح کرد:  از آغاز اجرای طرح یعنی یکم آذر ماه امسال تا روز گذشته بیش از ۲۶هزار و ۶۰۰ خودرو برگشت و بیش از ۲هزار و ۶۰۰ خودرو هم در محورهای مواصلاتی استان جریمه شدند.

قدمی یادآور شد: باتوجه به این وضعیت توصیه ما به همه مردم پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای مازندران است.

وی در پایان گفت: مرکز کنترل پلیس راه مازندران ۲۱۸۲۴۴۲۰و ۲۱۸۲۴۴۳۴با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی شهروندان در ارتباط با آخرین وضعیت جاده‌های مازندران است.

اخبار مرتبط

تگرگ و سیل مردم سوادکوه را غافل‌گیر کرد

سیلاب جاده سوادکوه را بست

قلع و قمع هفت مورد ساخت و ساز غیر مجاز در سوادکوه

0 نظر

ارسال نظر

capcha